Boek nu

aankomst
vertrek

Hondenbeleid en Reserveringsvoorwaarden

Ons hondenbeleid;

Honden zijn van harte welkom in Hotel Victoria

Wij wensen u een fijn verblijf samen met uw viervoeter. Ook uw hond is van harte welkom in ons Hotel Restaurant Victoria. Bergen aan Zee is een mooie locatie om samen met uw hond te genieten van de prachtige omgeving. Om u, uw hond en de overige gasten (al dan niet met hond) een zo fijn mogelijk verblijf bij ons te kunnen bieden, heeft onze ervaring geleerd, dat het goed is om een aantal afspraken hierover te maken;

  • Honden tot 20 kilo en kleiner dan 45 cm schofthoogte zijn zij van harte welkom.
  • Kosten zij € 10,- per hond per nacht, maximaal 2 honden per kamer.
  • Laat uw hond liever niet alleen op de kamer, kan het niet anders dan in een bench. Ook i.v.m. met schoonmaken.
  • Houd u uw hond ten aller tijden aangelijnd in het hotel.
  • Uw hond mag mee naar ons bar gedeelte voor het ontbijt of het diner. Wij reserveren graag een tafel voor u waar uw hond rustig kan liggen en geen (geluids)overlast bezorgt aan andere gasten of honden.
  • Droog u uw hond af, alvorens het hotel te betreden.
  • Heeft u extra handdoeken nodig voor uw hond, of kunnen wij iets anders voor u of uw hond betekenen, wij helpen u graag bij de receptie.
  • Hotel Victoria behoudt het recht, om schade, veroorzaakt door uw huisdier, op u te verhalen.

De belangrijkste punten uit de UVH met betrekking op uw reservering.

Annulering

De in schriftelijke vorm door de klant aan het horecabedrijf gedane mededeling dat van één of meer overeengekomen horecadiensten geheel of gedeeltelijk geen gebruik zal worden gemaakt, dan wel de in schriftelijke vorm door het horecabedrijf aan de klant gedane mededeling dat één of meer overeengekomen horecadiensten geheel of gedeeltelijk niet verstrekt zullen worden.

Wanneer een reservering voor uitsluitend logies, al dan niet met ontbijt, is gemaakt voor één of meer individuen gelden voor annulering van die reservering de volgende percentages van de reserveringswaarde die door de klant betaald moeten aan het horecabedrijf (tenzij schriftelijk anders is overeengekomen):

Bij annulering:

  • Meer dan 1 maand voor de ingangsdatum 0%
  • Meer dan 14 dagen voor de ingangsdatum 15%
  • Meer dan 7 dagen voor de ingangsdatum 35%
  • Meer dan 3 dagen voor de ingangsdatum 60%
  • Meer dan 24 uur voor de ingangsdatum 85%
  • 24 uur of minder voor de ingangsdatum 100%

Een horecabedrijf kan te allen tijde om welke reden dan ook het sluiten van een horecaovereenkomst weigeren, tenzij een zodanige weigering plaatsvindt uitsluitend op één of meer gronden die in artikel 429 quater van het Wetboek van Strafrecht als discriminatie zijn aangemerkt.

Alle door een horecabedrijf gedane aanbiedingen ter zake de totstandkoming van een horecaovereenkomst zijn vrijblijvend en onder het voorbehoud “zolang de voorraad (c.q. capaciteit) strekt”. Doet het horecabedrijf binnen een redelijke termijn na aanvaarding door de klant een beroep op bedoeld voorbehoud dan wordt de beoogde horecaovereenkomst geacht niet tot stand te zijn gekomen.

Een horecaovereenkomst voor (een) gast(en) aangegaan door tussenpersonen (cargadoors, reisbureaus, Online Travel Agents en andere horecabedrijven e.d.), al dan niet in naam van hun relatie(s), worden geacht mede voor rekening en risico van deze tussenpersonen te zijn gesloten. Het horecabedrijf is aan tussenpersonen geen commissie of provisie, hoe ook genaamd, verschuldigd, tenzij schriftelijk uitdrukkelijk anders overeengekomen. De gast(en) en de tussenperso(o)n(en) zijn hoofdelijk aansprakelijk voor de betaling van het verschuldigde.

Het horecabedrijf is gerechtigd op ieder moment zonder opzegtermijn het verstrekken van horecadiensten aan een gast te beëindigen wanneer de gast de huis- en/of gedragsregels overtreedt, of zich anderszins zodanig gedraagt dat de orde en de rust in het horecabedrijf en/of de normale exploitatie daarvan wordt verstoord. De gast dient alsdan op eerste verzoek het horecabedrijf te verlaten. Indien de klant op een andere wijze niet volledig voldoet aan al zijn verplichtingen die hij uit welken hoofde ook jegens het horecabedrijf heeft dan is het horecabedrijf gerechtigd de dienstverlening op te schorten. Het horecabedrijf mag onderhavige bevoegdheden slechts uitoefenen indien de aard en de ernst van de door de gast begane overtredingen daartoe naar het redelijk oordeel van het horecabedrijf voldoende aanleiding geven.

De klant en de gast en degenen die hem vergezellen zijn hoofdelijk aansprakelijk voor alle schade die voor het horecabedrijf en/of enige derde is en/of zal ontstaan als direct of indirect gevolg van een toerekenbare tekortkoming en/of onrechtmatige daad, waaronder overtreding van de huisregels is begrepen, begaan door de klant en/of de gast en/of degenen die hem vergezellen, alsmede voor alle schade die is veroorzaakt door enig dier en/of enig goed waarvan zij houder zijn of die onder hun toezicht staan.

De klant is de in de horecaovereenkomst overeengekomen prijs verschuldigd. De prijzen worden vermeld op lijsten die door het horecabedrijf op een voor de gast zichtbare plaats zijn aangebracht of zijn opgenomen in een lijst die aan de klant, desnoods op diens verzoek, wordt overhandigd of die via digitale bronnen toegankelijk is voor de klant. Een lijst wordt geacht voor de klant zichtbaar aangebracht te zijn indien deze zichtbaar is in de normaal toegankelijke ruimten van het horecabedrijf.

Zolang de klant niet geheel aan al zijn verplichtingen jegens het horecabedrijf heeft voldaan is het horecabedrijf gerechtigd om alle goederen welke door de klant in het horecabedrijf zijn meegebracht onder zich te nemen en te houden, totdat de klant ten genoegen van het horecabedrijf aan al zijn verplichtingen jegens het horecabedrijf heeft voldaan. Naast een retentierecht komt het horecabedrijf in voorkomend geval een pandrecht toe op de betreffende goederen.